DYRENES BESKYTTELSES VAGTCENTRAL SØGER TILKALDEVIKAR

Har du lyst til at arbejde i en serviceorienteret vagtcentral for dyr i nød?

Dyrenes Beskyttelse har siden august 2011 drevet en selvstændig, døgnbetjent vagtcentral, Dyrenes Vagtcentral, hvor alle kan henvende sig om dyr i nød. Vagtcentralen håndterer dagligt 200-700 opkald og skal sikre, at dyr i nød hurtigt bliver hjulpet bedst muligt. Derudover skal medarbejderne i vagtcentralen rådgive om dyr generelt.

Som medarbejder skal du være med til at sikre, at vagtcentralen og den tilhørende rådgivningsfunktion er bemandet i døgndrift. Den primære opgave vil være at besvare telefonopkald inden for fastsatte kvalitets- og servicemål.

Som afløser i vagtcentralen er det vigtigt, at du er fleksibel både hvad angår arbejdstider, og har mulighed for at kunne springe til med kort varsel ved sygdom. Du skal være indstillet på, at arbejdstiden vil være à max 9 timers varighed i tidsrummet 07.00-23.00. Du skal primært kunne arbejde i aftentimer, weekender, helligdage og i ferieperioderne.

I afdelingens højsæson (maj – oktober) forventes det, at du kan arbejde op til 37 t/u. Der kan i den øvrige periode garanteres gennemsnitligt 8 timer om ugen.

I dagligdagen er du Dyrenes Beskyttelses ansigt udad til, det er derfor vigtigt, at du er venlig og imødekommende overfor vores medlemmer, organisationens frivillige, henvendere og dine kollegaer. Du skal løbende bidrage til at udvikle og vedligeholde procedurer. Du er fleksibel i din indstilling til at tage dig af nødvendige opgaver. Du har det bedst med frihed under ansvar, og du er god til at tage hurtige kvalificerede beslutninger i en travl hverdag.

Du får reference til teamchef Camilla Skovgaard Jensen og vil indgå i vagtcentralens team. Arbejdsstedet er Dyrenes Beskyttelses sekretariat på Buddingevej 308 i Søborg.

Ansvarsområder:

  • Telefonisk kontakt med henvendere og organisationens frivillige
  • Kompetent visitering af dyr i nød
  • Nå de individuelle og fælles mål, som er fastsat for afdelingen (svartider, kundeservice+1 m.m.)

Faglige kompetencer/kvalifikationer:

  • Behersker dansk på højt niveau i tale og skrift
  • Erfaring indenfor kundeservice
  • Telefonerfaring, f.eks. fra telemarketing, vagtcentral eller callcenter
  • Dyrefaglig baggrund kan være en fordel
  • IT-erfaring på højt brugerniveau

Personlige kompetencer:

  • Brænder for dyrevelfærd og har respekt for dyr
  • Service- og kundeorienteret
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner, samt være indstillet på at være en del af et team
  • Ansvarsbevidst, fungerer bedst med frihed under ansvar
  • Fleksibel og løsningsorienteret
  • Kendskab til dyr og naturen

Vi tilbyder et udfordrende og afvekslende job med muligheder for personlig og faglig udvikling, samt stor selvstændighed og ansvar i et inspirerende miljø.

Oplæringen foregår gennem et to ugers forløb på fuld tid. Derefter kan antallet af timer variere, men hen over sommeren har vi brug for, at du kan træde til på fuld tid.

Ansøg nu

Spørgsmål til stillingen kan sendes til vagtcentralens mail på 1812@dyrenesbeskyttelse.dk. Bemærk, at vi ikke ønsker henvendelser på telefon, ligesom alle ansøgninger skal uploades via nedenstående link. Ansøgninger der fremsendes på mail, vil blive slettet.

Samtaler afholdes løbende efter behov, men vent ikke for længe med at sende din ansøgning, hvis du mener, denne stilling er noget for dig, da vi screener og indkalder løbende.

Ansøgning og CV oplades via dette link

Hvordan behandler vi dine data?